Jan 31, 2007

baiklah...untuk topik hari ini ialah, sebenarnya saya tidak ada topik...saya di cabar oleh kawan saya yang bodoh itu untuk menulis semua ''karangan'' saya dalam bahasa melayu..sudahlah harus menulis dalam bahasa melayu, hendak baku pula!!!mengada-ngada...saya sumpah kalau saya tidak dapat minuman kopi saya, awak daging mati!!!faham tidak!!!untuk masa sekarang, saya benci awak su'aidah!!
ini cabaran yang paling bodoh pernah saya buat...bodoh sekali!!!hendak tahu bagaimana saya mahu membuat cabaran ini?alasan yang paling mudah nampak sangat ialah kalau saya dapat buat cabaran ini dengan betul, saya dapat kopi dan alasan yang seterusnya ialah, saya menunjukkan awak saya bukan orang asing yang celup!!!saya tahu bahasa ibunda saya dengan baik faham?!apalah harus saya buat supaya otak awak yang kecil itu dapat memahami bahawa melayu saya tidak teruk langsung...
baiklah, tadi di dalam kenderaan awam, kami tengah bebicara mengenai cabaran saya ini dan kami megeluarkan idea yang tidak masuk akal...maksud saya, kepada saya ia masuk akal, tetapi kalau orang yang membaca ini, nampak sangat mati kerana sakit jantung...kami munukar kata-kata yang kurang baik daripada bahasa Inggeris kepada melayu...contohnya, (kepada kakak saya yang amat disayangi, jangan bilang ibu kita apa yang telah saya tulis..terima kasih) membuat perhubungan seksual *isikan nama sesiapa disini*...saya berasa jahat..tidak..tidak boleh..saya rasa kurang selesa...lebih baik untuk cakap daripada menaip...
bodoh!!!merepeknya!!!saya macam seorang budak kecil yang baru belajar menulis bahasa melayu...jaga awak aidah!!!awak akan mati!!!dan baidura, awak jangan nak ketawa!!!aidah, awak akan bayar untuk ini...dan pada ketahuan saya, awak tidak menetapkan berapa saya boleh beli kopi saya, jadi untuk membuat saya rasa lebih baik, saya akan suruh awak membeli air yang paling mahal!!ambil ini kawan yang tidak berguna!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home